joi, 27 octombrie 2011

Emotie de toamna

Toata vara mi-am dorit sa fie frig, sa fie toamna, sa-mi pot simti mainile reci, sa-mi fie frig... Ei bine, acum nu mai vreau. Sunt somnolenta si simt ca zilele trec prea repede. Nopti nedormite, nasul congestionat total, chinul de a respira pe gura, buze uscate. Rutina, viata plictisitoare, teme, dosare peste dosare, ceai rece. M-am saturat.

Am ajuns azi acasa, cu gandul de a-mi scrie la matematica, cand simt ca vibreaza telefonul.

- Da.
- Buna, ce faci?
- Rau.
- Vrei sa te simti mai bine?
- Poate...

Acum stau in scaunul asta incomfortabil, invelita intr-o patura aspra si mancand struguri reci. Simt ca totul ingheata sub ochii mei si vreau sa simt din nou caldura...

Un comentariu:

  1. cand am citit titlul "Emotie de toamna" ma gandeam la un Nichita Stanescu, ceva :)).

    RăspundețiȘtergere